Sabtu, 23 Mac 2013

Pesan Untuk Si Anak Dara ♥



Duhai anakku,...sayang mama dan papa tak ???


Moga selalu ingat perkara ini,..sayangi kedua ibu bapa,..jangan bawa mereka sama ke neraka,...tutuplah aurat kalian sebagaimana yang telah digariskan dalam Islam..

 ♥pesanan buat puteri mama

juga semua adik adik,..anak anak ...yang manis serta comel,..selagi belum berumahtangga,..ibu bapa bertanggungjawab sepenuhnya ...jangan ingkari mereka....yaa sayang... moga kalian jadi anak yang solehah dunia dan akhirat...

 
 

Terima Kasih Sudi Singgah Dan Komen Blog "Mia Duniaku"

32 ulasan:

Fizalinolie berkata...

Pesanan yang bagus. Semoga anak2 perempuan kita menjadi anak yg solehah :)

*** Malam ni earth hour. Jom sokong!

umi alya berkata...

tepat sekali..

onie berkata...

betulllllll :)

Budak Kampung berkata...

tq kak ingtkan

Tihara berkata...

bagus pesanan ni.. :)

Nafira usof berkata...

nasihat yang sangaaaat bagus..:)

eita berkata...

bgus ni ingtan untuk ita walaupun mk ayah takde tp diorang tetap merasa dlm alm lain

nik ros berkata...

mahu jadi anak yg solehah jugak :)

Mrs Velentine berkata...

ingt2lah yea.pesanan buat anak2 MV juga..klik2 sini

Puan Kutu berkata...

peribadi dan penampilan anak2 melambangkan ibu bapa kan..:)

Haruno Hana 하나 berkata...

haha.. tak pasal2 kena.. hee :) nasihat yg bagus ^^

aTieYusof Family berkata...

Moga anak2 kita menjadi anak2 yg soleh & solehah.. yg tak mudah lupa pd ibu bapa..amin! :)

Jay Ar berkata...

Anak2 senang dinasihat, tapi kdg2 nampak kat luar tu ibu anak2 yg gaya pakaian mengalahkan anak2 mereka...

veesandii berkata...

assalamualaikum ... Ustaz Azhar Idrus ada kata ... klu ibu bapa kita dah meninggal sekalipun , mrk tetap menanggung dosa anak2 perempuanya yg masih bujang sbb dianggap tdk mendidik mrk dgn sempurna ...

Cik Nur™ berkata...

bagus pesanan ni, sentap terus si anak ha..hihihi

SyamimiNazifa berkata...

comelnya kartun tu. pesanan mendalam tu :]

hana hadi berkata...

peringatan untuk hana juga ni..

Bin Muhammad berkata...

Salam,
Tepat dan padat! Kalau xpaham2 lagi tak tau le.

nuyui a.k.a miss YUI berkata...

trima kasih mngigtkan =)

uNa berkata...

hai..mmg anak-anak kite kena selalu bagi pesanan kat diorang..ingatkan diorang..semoga anak-anak kite semua jadi anak yang soleh & solehah..Amiiinnn

Yumida Huda berkata...

nice sharing kak
aah..peranan org tua amat penting dlm mendidik anak2

Si Matatajam berkata...

Mmg terbaik la kartun tu...harap semua anak gadis di luar sana baca dan amik pengajaran

Cik Aini berkata...

amin..moga ai tergolong dlm anak2 yg baek..amin

AyueJean AJ berkata...

Kartun tu memang sempoi...

Chic Na berkata...

nak jadi anak yg baik. InshaAllah.

Deqla Manjew berkata...

setuju... perkongsian yg sgt mendalam maksudnya... =)

lelamaisara berkata...

amin..moga anak sya juga jadi anak yg baik..:)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

Nasihat yg sgt berguna n bagusss

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam MM..
betul tu..sygilah ibu,bapa & suami kita..
terima kasih kerana mengingatkan :)

hainom OKje berkata...

moga entri ini dijadikan panduan....manusia ni seringkali lupa ...jadi bila diberi peringatan selalu....insyaallah hati yg keras akan menjadi lembut insyaallah

mama aryan berkata...

pesanan yg bagus..

9n0L4 berkata...

seronok kalau dpt ckp open mcm ni dgn mak ayah. hehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...